Gröna Lund besöket

Hej, igår så hade vi det jätte roligt på Gröna Lund och dom jag åkte var. Pop-Expressen, Insane, Katapulten, Lustiga Huset, Bläckfisken, Fritt Fall, Jetline, Rock-Jet, Extreme, Kvasten och kärlekstunneln. men vissa åkte vi flera gånger som te.x: Pop-Expressen, Insane, Katapulten och Fritt fall.
Vissa kommer på samma plats.
Min ordnig är:

1. Insane
2. Fritt Fall
3. Pop-Expressen
4. Katapulten
5. Extreme
6. Jetline
7. Kvasten
8. Bläckfisken
9. Radiobilarna
10. Rock-Jet
11. Lustiga Huset
12. Kärlekstunneln.

Här är bilderna som jag tog där.

       

       
        Jag och Ebba ska snart åka upp för Katapulten.

       
        Insane

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0