Läs dag

Hej, idag i skolan så var vår klass utdelade i olika klasser för våran fröken skulle på möte hela dagen. Men dom i min grupp fick stanna kvar i klassrummet. Man skulle jobba i matteboken, biologi boken, om hörseln, läsa sista kapitlet i Eldens hemlighet (ett skolarbete) och sen fick man läsa eller jobba i en extra bok. Jag gjorde 2 uppgifter i matten med Hanna. Vi gjorde inte fler för vi hade bara några uppgifter kvar tills vi hade gjort ut boken så då tänkte vi att vi skulle göra det i morgon i stället. Sen så läste jag hela dagen i en bok som jag fick låna
av Ebba. Men i slutet av dagen innan vi skulle till jumpan så arbetade jag lite i biologiboken. Han inte läsa sista kapitlet i Eldens helighet (eller jag glömde bort det). På jumpan så spelade vi killeboll som uppvärmning och sen så spelade vi brännboll. När vi hade slutat så gick jag hem till Hanna och hämtade min cykel som jag lämnade kvar i går kväll. Men då cyklade jag en annan väg hem för den vägen tar snabbare.
Två blombilder som jag tog i fredags.


(Kopiering förbjuden!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0