Nu är vi tillbaka!

Hej, idag så har jag spelat match mot Saltsjöbaden och vi vann med 3-0!! :D Dom matcherna som vi spelade för någon vecka sedan har det inte gått så jätte bra på men nu så är vi tillbaka igen och vi ska fortsätta såhär dom andra matcherna framöver! Sen innan matchen så var laget i Juringeskolan för vi skulle ha fotbolls fotografering. Så jag fick gå upp åtta i morse. Sen senare idag vet jag inte vad jag ska göra men jag fåt väll läsa lite i min bo och ta det lugnt. Eller så kan jag fråga mamma om hon har lust att åka och handla någon stans. Sen idag så måste jag slå in Angelicas present som hon ska få av mig sen när jag kommer ner till pappa nästa vecka, så har jag det gjort.

              


Kommentarer
Postat av: Julia <3

alla som vill veta de jag har och säga kommenterar mitt inlägg :P



2010-05-10 @ 22:30:27
URL: http://bloggtroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0