Shoppingdag på Forum Nacka

Hej idag så ska vi åka till Forum Nacka och handla en massa saker innan sommarlovet. Det var bra att jag blev kallad till söndagens match i stället för lördagens för i såna fall så skulle vi varit tvungna att åka senare, men det behövde vi inte. För jag ska på match i morgon och inte idag. Skriver mera lite senare och så kommer jag visa vad jag har köpt sen när jag kommer hem. Vet inte vilken tid, men ni får se sen när jag lägger upp nästa inlägg. Nu så ska jag äta frukost och sen ska jag sätta på mig kläder och sen åker vi.
Hej då:)


Kommentarer
Postat av: Gabby

Har aldrig varit i Forum Nacka ;O <3

2010-05-30 @ 12:36:24
URL: http://gabbsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0