Spelade spel

Hej, spelade nyss Sims och det var ganska länge sen jag spelade det så det var kul. Snart så kommer mamma hem och då ska hon laga mat till mig och en så ska hon skjutsa mig och Ebba till fotbollen som börjar klockan halv åtta. Det är jätte varmt ute och den var väldigt skönt att cykla hem efter skolan när det var så varmt. Vi hade slöjd sista lektionen och jag gjorde klart min tröja förra veckan, så nu så har jag börjat att sticka en mobilficka för den jag har nu är så ful. Längtar jätte mycke tills på torsdag för då ska vi till Grönalund. Vi kommer ha en vanliga skoldag i skolan tills efter maten och då åker vi till Grönalund och vi kommer förmodligen åka där ifrån vid åtta och då kommer vi tillbaka till Huddinge vid nio, så vi kommer börja skolan nästa dag klockan 09:50. Jag sa innan att vi skulle börja nio men jag hade fel, men det var ju bra att jag hade fel :)


Kommentarer
Postat av: HQNEY

fin bild ^^

2010-05-17 @ 20:41:22
URL: http://hqney.blogg.se/
Postat av: hanna ♥

Längtar också! :D ♥

2010-05-18 @ 16:57:49
URL: http://augustiibaarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0