Valborgs firande

Hej, som ni ser så har jag tillgång till en dator i alla fall. Pappa hade med sig en dator som jag fick låna och skriva på. Igår så var vi i Bromma på ett ställe där dom hade karuseller och även en eld som dom tände vid åtta tiden. Jag åkte en karusell med Gabriella och drog i snöre med Angelica. Vi hade det väldigt roligt och där vi är nu på det här campinglägret är det gott om plats så man kan spela fotboll så det har vi gjort för jag tog med mig en fotboll. Snart så ska vi åka till Heron city och så ska vi hitta på något där. Men sen så ska vi också hämta mina fotbollskläder för jag ska ha match i morgon och det är samling kl. 10.15.
Hej då jag skriver mera i morgon och då kommer jag lägga upp lite bilder också.

                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0