Den är sönder!

Hej, jag har en tråkig nyhet. Min kamera är sönder, jag vet inte var som hänt jag tappade den inte eller någon sånt utan när jag skulle sätta på den gick det inte och det kom upp: objektivfel, återstarta kameran, och jag har återstartat den ganska många gånger nu :(
Så nu kan jag inte lägga upp lika mycke bilder som innan på ett tag. Jag hade en garanti på kameran men jag tror att den har gått ut nu för jag har snart haft den i 2 år :( :(
One of my dreams...

(kopiering förbjuden!)

Kommentarer
Postat av: hanna

Vill du åka luftballong ? Det visste inte jag x) Eller var det det där Globen city 2010 ? xD

2010-11-12 @ 21:02:37
URL: http://augustiibaarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0