Fotboll ♥

Hej nu så är jag på fotboll, spelar bara en halv timme till och sen så sluta vi klockan 8. Förmodligen så kör vi match nu, det brukar vi göra sista halv timmen :)
Den här har jag även lagt upp på facebook :)
Det funkade inte att förtids inlägga inlägget så det får bli någon annan gång.

Det är inte bara en sport, det är inte bara ett spel, det är mitt liv min vardag och någonting som betyder mycket för mig. Känslan när man går in på planen, och när man tar emot bollen är den bästa känslan som finns.
Kopiera och klistra in om du ÄLSKAR FOTBOLL! ♥


Kommentarer
Postat av: hanna

Sv; Brabra ;D

Men vi kan väl ändå göra den där sova-över och shoppa grejen? Typ lördagen efter lovet? :)

2010-10-25 @ 19:46:35
URL: http://augustiibaarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0