Hahaha...

Hej!
Den här skoldagen gick väldigt fort, tror för att jag hade jätte roligt. På spanskan så fick vi en klubba av våran spanska lärare om man räckte upp handen och svara någon gång under lektionen. Men dom som inte gjorde det fick en klubba ändå.
Sen sista lektionen så hade vi idrott, vi gjorde sammanbets övningar 2 och 2, och jag och Ebba var tillsammans. Det gick inte så jätte bra för Ebba för hon skar sig i fingret på slöjden som var innan idrotten, så vissa av övningarna fick vi göra på lite andra sätt för hon kunde inte använda ena handen. Den sista övningen var roligast. Vi skrattade ihjäl oss, men som tur var så märkte inte läraren det så vi bara fortsatte, hahaha. Det var nämligen så att... äää sak samma :D :D
Ska på fotboll sen så det här blir det ända inlägget idag. Hej då :D
EMBF4E



Källa: funnyanimalpictures.net

Kommentarer
Postat av: Yar

Sv: tkr båda kan va fint fast på olika människor. heheh jag passar i båda xD ;)

2010-10-11 @ 17:22:39
URL: http://typyaris.blogg.se/
Postat av: hanna

sv; mm, gör skitont ibland ... "/ men bara ibland ;)

btw, skulle vi göra ngt på torsdag ? och om vi skulle det, kan vi inte typ dra t skhlm eller fartsa ? det va skita längesen jag va där x)♥

2010-10-11 @ 19:49:56
URL: http://augustiibaarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0