It's crazy, but I like it :)

Hej, går när jag och mamma var och köpte mat till kvällen så köpte vi en liten annorlunda middag. När vi nästan hade handlat klart så det sista vi hade kvar att köpa var middag till kvällen, jag kom inte på något vettigt som inte tog så lång tid att laga. Men då hittade mamma en smörgåstårta och så frågade hon mig om vi skulle äta det till kvälls mat, och jag sa "visst". Så det var det vi åt igår till kvälls mat. Jag vet det låter konstigt men vi visste inte vad vi skulle äta. Men från och med nästa vecka så blir det Linas matkasse i en vecka, vi ska beställa det i morgon. Sen så köpte jag en tröja på JC för 99 kr som jag visar lite senare :)
Hej då ♥
Smörgåstårtan


Kommentarer
Postat av: Yar

Sv: nej

2010-10-09 @ 13:38:52
URL: http://typyaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0