Världens bästa helg

Hej, kom nyss hem från att ha varit med Marre i Enskede rackethall och spelat badminton bl.a. Igår så sov Ebba över hos mig och vi hade jätte roligt :) Till mat så hade Amanda & Sebastian köpt färdig grillad kyckling (trodde vi). Sen när jag och Ebba skulle fixa kycklingen så visade det sig att det var en jätte höna. Eller kanske ingen höna men det var en stor kyckling. Och det värsta var att den var hel, det var en hel kyckling med två ben och två armar. Visar bilder på den senare i inlägget. Sen när vi rensat det och skrattat en del så var maten klar och vi åt mat, sen så kollade vi på idol och sen när man fått reda på vem som åkt ut så gjorde vi i ordning oss och la oss och läste till halv ett och sen så bara ramlade ögonen ihop på oss. Jag höll på att somna i boken :D Det här bli nog det ända inlägget idag för ikväll så ska det komma gäster och innan så ska jag städa och fixa i ordning mig.
Det var allt hej då, här kommer bilderna på "hönan" eller kycklingen, men vi tyckte det såg ut som en höna i alla fall:D Det kanske kommer ett video klipp lite senare.


Jag ber om ursäkt om någon av er som läser mig blogg är vegetarian :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0