Målat på väggarna ;)

Hej, har inte hunnit blogga så jätte mycket på sistone men nu så ska jag lägga upp lite inlägg. Igår när vi var hon pappa första dagen så målade vi lite mera på en vägg som vi har i vårat rum. När jag och Angelica var mindre så målade vi lite på väggen men då var Gabriella för liten så nu så målade vi lite mera på väggen alla tre. Angelica och Gabriella var dom som målade mest, jag vet inte riktigt om jag tycker det blev så himla fint, kanske lite mycke rött och rosa. Men vi hade inte så många färger så det blev så.
Så här blev det.


Ni ser kanske vad jag har målat och inte. Men vissa saker målade jag för 3-4 år sedan ;)
Kanske bloggar senare men nu så ska jag ut och spela kubb med pappa och små syskonen :)
Hej då <3


Kommentarer
Postat av: carro

Fint!!

2013-02-13 @ 11:27:27
URL: http://www.autumgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0