På idrotten

Hej igår så regnade det på morgonen, men som tur var så slutade det regna sen när jag skulle ta mig till skolan. Det regnade inte på hela agen men sen vid två när vi skulle ha idrott så började det ösregna. Vi skulle ha ute jumpa för att vi skulle springa 3 km utomhus. Efter ett tag så regnade det lite lika mycket och sen när vi nästan hade sprungit klart så slutade det. Jag var jätte blöt och det hade börjat regna igen. Jag bestämde mig för att cykla hem på en gång och duscha hemma i stället för det var sista lektionen.
Så här såg jag ut när jag kom hem. Ser kanske inte så glad ut men jag var helt slut efter allt springande även om det kanske inte var så jätte jobbigt.
Klicka på bilden för att få en större bild ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0