New York: dag 7 - Famous person

Hej allihopa!
Det ar en sak som jag helt hade glomt bort att beratta och det var att i den lagenheten som vi bor i sa bor det flera personer an bara min familj och andra dagen sa motte vi Maria Lundqvist en av sveriges kandase skadespelare. Hon och min mamma borjade prata lite och sen at vi frokost tillsammans. Sen dagen efter sa fragade hon om vi ville folja med henne till en kyra dar det var folk som skulle sjunga (berattade det for nargra dagar sedan). Ja och sen efter det sa gick vi at olka hall for vi skulle gora olika saker o.s.v.
Sen nar hon skulle aka hem samma dag sa glomde hon nargra tavlor som hon kopt sa vi ska ta med oss dom hem till Sverige och traffa henne dar sen igen!

Idag har vi inte gjort sa mycket bara gatt runt och kollat lite i affarer som vi ville ga till igen! Idag har jag hitils kopt ett par mjukis byxor och en perfym fram Ambercrobie & Fitch.
Nu ska jag till en stor kamera affar, och sen ska vi till Times Square igen!
Nu ar klockan 19.30 har, hej da!! :D

Kommentarer
Postat av: © ISABELLA | www.iisabellaeriksson.blogg.se

Sent svar: Tack! :D

2011-08-12 @ 10:24:17
URL: http://iisabellaeriksson.blogg.se/
Postat av: Daniella

Låter som om du har det jättekul där :D

Allt bra? :)

2011-08-12 @ 15:47:38
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/
Postat av: Erica

Sv: Följas via Bloglovin nu?

2011-08-13 @ 10:27:14
URL: http://pysselnissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0