New York: dag 8 - Ipod touch :D

Hej allihopa! :D
Forlat for att jag inte bloggade igar, men igar kom vi hem sa sent sa vi gick och la oss pa en gang!
Igar sa gick vi forst till den stora kamera affaren (vi var aldrig dar i forregar for det var sangt!) dar jag kopte en Ipod touch!!! Ar jatteglad for den!!! Kopte aven ett skydd till den m.m. Sen kopte jag ocksa ett objektiv, dock inte till mig sjalv utan till min pappa. Det objektivet som jag ville ha var for dyr for att jag skulle kunna kopt den. Sen kopte jag aven en ring, med en elefant pa! ;)
Sen akte vi till nagra affarer for att lamnta tillbaka saker som vi hade angrat att vi kopt. Sen pa kavllen sa akte vi till Brooklyn bridge for att fota fina nattbilder!!
Har ar klockan nu 12.00, hej da!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0