I Thailand: Klockan är 10.31

Hej!
Idag vaknade jag vid nio och sen har jag ätit frukost och spelat wordfeud :)
Klockan ett idag kommer vi åka iväg för att rida på elefanter! Gjorde det sist jag var i Thailand också och det är lite speciellt! Vi kommer göra det i två timmar och sen tror jag vi kommer komma tillbaka till hotellet. Ikväll blir det nyårs firande på hotellet och sen vid tolvslaget ska vi ner till stranden för att se på alla fyverkerierna! :D Att fira nyårsafton i Thailand är det bästa som finns! Sen kommer jag fira nyår före er eftersom vi ligger 6 timmar framåt! :)
Jag får se om jag hinner blogga mer senare annars ses vi nästa år!! :)
En bild på mig och min lilla syster!


Kommentarer
Postat av: Emma

följer dig nu säg till när du följer mig :D

2011-12-31 @ 11:50:36
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/
Postat av: Daniella

Hur mår du idag när det är nyår och allt? :)

2011-12-31 @ 23:40:45
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0