Nu är det vitt ute! :D

Hej allihopa!
Idag har det varit en riktigt bra dag i skolan för jag fick tillbaka en hel del uppgifter, läxor och fick veta ett par terminsbetyg och jag kan bara säga att jag är faktiskt ganska nöjd, trodde inte att jag skulle få det jag fick :D
Idag slutade jag tjugo över fyra så det var en lång dag, men konstigt nog går alltid det längsta dagarna fortast :S Sen jag kom hem har jag inte gjort så mycket, lite små grejor bara :)
Som ni kanske har sett så har jag fixat en ny design, eller i alla fall header. Kände att jag inte kunde ha ett orange stort löv på bloggen när det är helt vitt ute! Jag blev faktiskt riktigt glad när jag gick ut i morse och såg att det var snö överallt! Sååå fint! Vill ta en massa bilder, men har inte tid + att det blir mörkt så tidigt :/
Den designen jag har nu är bara tillfällig för jag hinner inte fixa någon finare innan jag åker till Thailand, men hoppas den duger än så länge! :)
Före:

Efter:

COPYRIGHT!


Kommentarer
Postat av: fanny

sv; tacktack :D



och gillar din nya headet!

2011-12-20 @ 12:31:20
URL: http://fannyelina.blogg.se/
Postat av: Alinas foto

sv: tusen tack! :) jättefint! kolla gärna in min nya header ^^

2011-12-21 @ 12:38:48
URL: http://alinasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0