Some days are just amazing!

Hej allihopa!
Idag har det varit en riktigt bra dag! Jag gick i skolan som vanligt, och första lektionen hade jag mitt favorit ämne som är hemkunskap. Då bakade vi lussebullar så dagen började bra! Sen efter skolan följde jag med min kompis Martina hem och så pluggade vi tillsammans! Vi har nämligen so prov på fredag så vi pluggade till det! Dock pluggade vi inte hela tiden för vi snackade en hel del också. Men vi hade riktigt roligt och min eftermiddag blev verkligen lyckad! :D Jag lärde känna henne för bara en månad sedan, och jag känner att vi redan är väldigt bra kompisar! :)
Nu har jag kommit hem, och snart ska jag göra klart en läxa sen ska jag nog gå och lägga mig! Vi ses i morgon! :)


COPYRIGHT!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack tack! :D

2011-12-07 @ 21:49:07
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se/
Postat av: malin [fotoblogg]

sv: åh tack :) fin bild!

2011-12-08 @ 10:04:33
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0