Dag 4 - Mina mål/drömmar/önskningar

Hej :) Jag vet inte riktigt vad jag har för mål/drömmar/önskaningar än, men i framtiden så vill jag ha ett jobb som jag gillar och tycker är roligt, och sen vill jag ha någon att dela mitt liv med. Mina drömmar är nog att bli en duktig fotograf och jobba som fotograf medan jag utbildar mig till t.ex läkare eller något innom restaurangbranschen (eller vad det nu heter). Det är dom två jobben som jag tycker verkar intressanta. Ja och sen önskar jag att jag kommer få ett långt och lyckligt liv :) Tycker det var en ganska svår fråga, men jag svarade på den så gott jag kunde :)
Det skulle vara intressant veta vi har för mål/drömmar/önskningar?

(kopiering förbjuden!)


Kommentarer
Postat av: Tina

den bilden var grymt fin! (:

2011-02-27 @ 14:45:45
URL: http://tinajuwel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0