Lagt ett hål

Hej, i morse så var jag tvungen att gå upp klockan 8 för jag skulle till tandläkaren för att laga ett hål. När jag kom dit vid 9 så frågade dom om jag ville ha bedövning eller inte men jag visste inte eftersom det var första gången jag lagade ett hål. Men dom sa att vi kunde börja utan bedövning. Det gjorde inte alls ont så dom tog aldrig någon bedövning. Det kändes lite ovanligt, men annars var det inget speciellt. Men det beror nog också på om hålet är stort eller litet. Mitt hål var ganska litet så det var nog därför det inte gjorde ont :) Nu efter så känns det nästan som vanligt. Jag är glad att jag slapp bedövning för det tar så lång tid tycker jag innan bedövningen försvinner.
Har ni lagat ett hål, i såna fall tog ni bedövning eller inte?
En bild från tacosen igår :)

Kommentarer
Postat av: Kajsa - En feskardotter i mode

Sv: ursäkta sent svar, men tack så mycket !

Allt väl med dig idag ? :)

2011-02-19 @ 11:37:33
URL: http://kajsafashionmagazine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0