Solsidan om en halvtimme

Hej, idag så har jag inte gjort något speciellt, har bara varit hemma och tagit det lungt. Det jag har gjort är att kolla på Grey´s Anatomy, läsa och spela Playstation. Det blev aldrig att jag gick ut och fotade för det var så trist väder så det får bli en annan dag när det är finare väder. Om en halv timme så börjar solsidan så det får jag inte missa, fastän det är lov. I morgon så ska vi åka till Ullared så det blir tyvärr inte så mycket bloggande i morgon. Vi kommer åka hemifrån vid 10, men ska försöka skriva ett inlägg innan vi åker! Hej då :)
Har inte fotat på ett tag så därför lägger jag upp gamla bilder :/

(kopiering förbjuden!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0