Trassel

Hej, idag så kollade vi på Trassel på bio, den var jättebra! :) Gillar att kolla på vissa Disney filmer, och det här var en av dom bästa jag sett på länge. Det var jag, pappa och småsyskonen som kollade. Sen när bion var slut åkte vi hem, och vi kom hem vid 3 och då åt vi lunch och sen gick jag och Angelica ut för jag skulle fota henne. Bilderna kommer senare!
Nu har det smällt bort jätte mycket snö här i Skåne. Nästan all snö är borta från gräs mattan och det var 7 + grader ute och sol så det var skönt väder. Men det blåser mycket. I morgon så ska vi åka hem till Stockholm, tåget kommer gå klockan tolv och sen är vi framme vid halv fyra.

Bild källa

Kommentarer
Postat av: Alexandra

måste se den :D

2011-02-05 @ 17:47:30
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0