♥ Fotboll ♥

Hej, förlåt om inlägget kom lite sent men direkt när jag kom hem så duschade jag och sen åt jag mat medans jag kollade på teven. Ja och sen fastnade jag vid teven :) Idag så hade jag världens bästa träning. Alla saker vi gjorde var kul och vi sprang rörde på oss mycket. Det gick också väldigt bra för mig idag, och jag känner mig nöjd :) För på vissa träningar så kan det gå dåligt och vissa bra, men det här var en super träning. Jag kommer aldrig sluta spela fotboll, i alla fall inte så som det ser ut nu :D
Är det något som ni gillar väldigt mycket? T.ex. sport, intressen eller något annat, skulle vara intressant att veta! :)

(kopiering förbjuden!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0