Träningsvärk

Hej, jag kom hem för ett tag sen, men har inte gjort någonting alls sen dess. Jag är ganska så trött just nu efter en lång vecka. Jag har inte sovit så mycket den här veckan så det ska bli skönt att få sova ut ikväll. Jag har ganska mycket träningsvärk sen igår på fotbollen. Jag har träningsvärk i ryggen och magmusklerna, men mest i magen. Vi körde plankan och i slutet var det bara jag och en från det andra laget kvar så jag kunde inte ge upp även om jag hade jätte ont i hela kroppen och det var svårt att andas normalt i kylan. Men till slut gav hon upp och vårt lag vann :) Vet inte hur lång tid jag stod i plankan men jag vet att jag slog mitt rekord även om jag inte vet hur länge jag stått i plankan innan, men jag gissar mellan 3-4 minuter. Fast det kändes som en evighet :)
Hej då ses senare! :)

(kopiering förbjuden!)


Kommentarer
Postat av: lindshe

oseriösa bloggare skriver ju liksom ba" hej hej,allt bra :)?" och tror att de ska få besökare av de, de kommer visserligen på mest aktiva för att de skriver skitkommentarer till alla men, de är fan inte värda det.. right? :)



KRAM på dig :)

2011-01-28 @ 17:56:48
URL: http://lindshe.blogg.se/
Postat av: Alexandra

jag använder photoshop cs5 :)

2011-01-28 @ 18:46:49
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0