I morse när jag vaknade....

God morgon allihoppa! :D Idag så har jag nästan hela dagen fullbokad. Klockan 12 så ska vi hämta upp min kompis Ebba och så ska vi åka till Skärholmen och vara där i några timmar. Sen i kväll så ska Ebba även sova över hos mig, och det var så länge sen så det ska bli jättekul! :)

....så trodde jag att jag skulle till skolan. Det var så ljust i rummet så jag trodde att någon hade tänt lampan, för annars brukar det vara mörkt i mitt rum när jag vaknar på morgonen. Jag vände mig om jag kollade på mobilen. Då var klockan 08.16 och då tänkt jag "nej shit och har försovit mig!", men då tänkte jag till och kom på att det var lördag morgon och inte skola.

Tänk vad knäppt allt kan bli ibland. Hej då! :)

(kopiering förbjuden!)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

tack så mycket :D

härligt med fullbokade dagar! :)

2011-03-12 @ 10:59:49
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: Nora

Tack! :D

2011-03-12 @ 12:25:10
URL: http://mandiadoris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0