Vad jag ska fota inomhus?

Hej, i morse så vaknade jag vid 10.30. Jag gick upp och duschade och efter det så åt jag frukost. Sen när jag var färdig ordninggjord så gick jag in på daton för att blogga. Men då var det något fel på blogg.se ända tills vi skulle iväg till gymet så därför blev inlägget så sent. Det är fortfarande jättemolnigt ute, och solen har inte syns till sen vi kom. Därför har jag inte gått ut och fotat heller. Men jag hade tänkt att jag skulle hitta på något här inne istället. Har ni något förslag på vad jag kan fota innomhus?? En bild från Remember me :)

Bildkälla

Kommentarer
Postat av: N ! X U

Hei! Nu är det dags att rösta på dom bilder som är med i min tävling, och du är ju en av dom! Den vinner som har mest röster! Lycka till!



Kram Nixu^^

2011-03-02 @ 17:13:34
URL: http://baraminsmak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0