God morgon

God morgon allihopa!
Först vill jag bara berätta att filmen igår var sååå bra! Även om jag visste vad som skulle hända så visste jag inte att det skulle vara så där bra! Den var väldigt rolig också skrattade flera gånger. Men ibland var det allvarligt och spännande. Nu vill jag bara se den igen, och inte på tal om nästa del!!

Idag så kommer min bästis till mig för hon ska sova över hos mig inatt. Vi har inte bestämt vad vi ska göra än, men vi får se! Nu ska jag äta frukost! Vi hörs :)
En bild som jag tog ut genom fönstret nyss, verkar bli en fin dag :)


Kommentarer
Postat av: Olivia (oliviagunnarssons.blogg.se)

SV: Åh, tack så jättemycket!



Vill bara säga att när man ska gå in på din blogg, så har du missat en bokstav i bloggadressen, bara så du vet! :)

2011-11-19 @ 10:39:31
URL: http://oliviagunnarssons.blogg.se/
Postat av: Tilda Larsson

S: Tusen tack!!!

2011-11-19 @ 12:14:08
URL: http://tiildalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0