In till stan!

Hejsan!
Idag ska jag träffa min kompis Olivia som jag inte har träffat på väldigt länge! Vi ska gå och kolla i affärer inne i stan och sen ska vi kolla på bio. Svaren från fågestuden kommer komma upp ikväll för jag han aldrig svar på alla igår (det var så många).
Anledningen varför jag aldrig bloggade igår var för att jag och min syster var inne i stan med pappa o hans tjej. Vi fikade på ett jättemysigt ställe och efter det åkte vi hem. Jag skulle nog haft tid att blogga när jag kom hem, men jag hade några saker som jag var tvungen att göra. Jag lovar att bloggningen kommer bli bättre och jag ska försöka att inte mobilblogga så mycket, så jag kan lägga upp finare bilder och inte bara bilder från instagram. Nu måste jag gå så jag inte missar tåget, vi hörs ikväll! :) En bild från förra veckan.
COPYRIGHT!

Kommentarer
Postat av: minea

hej vad heter du på instagram?? kan du följa mig jag heter mineea så du vet älskar jag din blogg men snälla följ mig på instagram jag följer dig då:)

2012-08-20 @ 13:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0