Hemma igen och är tillbaka med bloggning!

Hej alla underbara läsare!
I förregår kväll kom jag hem till Sverige efter tre underbara veckor i Engalnd på Isle of wight. Jag har haft det väldigt roligt och lärt känna många underbara människor både från Sverige och från andra länder. Det finns så mycket saker jag kan berätta om, men eftersom det skulle ta flera dagar för mig att skriva om allt så gör jag en liten sammanfattning av resan.
De första dagarna var vi i London där vi shoppade och såg oss omkring, redan då lärde vi känna flera personer. När vi lämnat London så åkte vi till ön Isle of wight där vi skulle tillbringa de tre veckorna framöver. Våran världfamilj och huset vi bodde i var väldigt bra och vi trivdes bra. I veckorna hade vi skola, olika slags aktiviteter, fotokurs som jag valt till, shopping lite då och då och sen vissa kvällar var det disco. Fotokursen som jag gick på var hur bra som helst och jag lärde mig otroligt mycket saker om min kamera som jag tidigare aldrig vetat om (eftersom jag som de flesta andra inte orkar läsa användarhandboken). Läraren vi hade var också väldigt duktig, han hade en egen studio där han tog porträtt foton på barn och familjer, han fotade även mycket bröllop. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer för något, så jag tänkte ha nen frågestund om resan, så hålll utkik!
Nu kommer jag börja blogga som vanligt igen och hoppas jag inte tappat för många läsare! :) En bild på hela gruppen!
COPYRIGHT!

Kommentarer
Postat av: Becka [fotoblogg]

Åh så roligt! Är så glad för din skull (& lite avundsjuk ;))!
Var också på språkresa, fast i tio dagar, i England förra året, dock var den inte så jättelyckad, hehe.
Men tusen tack för din kommentar & ska absolut ställa en massa frågor i frågestuden! :D
Kram på dig ♥

2012-08-12 @ 21:58:12
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Postat av: Linda Risberg

SV: Åh, vad kul! Du har ju iallafall missat lite på min blogg med all uppdatering jag gjort :D

Kanske slänger in en fråga senare! kommer inte på någon för tillfället :D

2012-08-13 @ 00:36:30
URL: http://lindarizberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0