Ska iväg nu!

Hejsan!
Igår kväll hade jag en riktigt mysig kväll med familjen, vi köpte hem pizza och sen hyrde vi filmen Liza Marklund - Livstid. Jag rekommenderar verkligen den filmen för den är väldigt bra!
I natt sov jag inte bra alls, jag vaknade flera gånger och kunde inte somna om. Till slut gjorde jag det, men då tog det inte lång tid tills jag vaknade igen. När klockan var halv elva vaknade jag och var rätt så pigg. Jag åt en ordentlig brunch och sen dess har jag inte gjort så mycket.
Nu ska jag och familjen iväg till några vi känner som fyller år så det blir en stor fest där (vi kommer bli närmare 125 personer!) Ha det bra så hörs vi snart igen! :)
Det här är en bild som jag tog i England!
COPYRIGHT!

Kommentarer
Postat av: Josefin

sv: Tack så mycket du med! Har du haft en skön helg? :)

2012-08-26 @ 11:20:11
URL: http://photojosefin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0