2 advent

God morgon!
Just nu är jag väldigt trött och håller på att kolla på filmen 27 dresses som är en väldigt bra film. Jag sov ungefär nio timmar i natt så jag borde vara pigg, det är jag dock inte. Sen åt jag för mycket till frukost så jag mår i allmänhet inte så bra just nu. Om en timme eller två har det säkert gått över. Idag ska jag bara vara hemma och ta det lugnt, jag kommer nog läsa en hel del för jag ligger lite efter i boken vi läser i skolan. Det är tvensam om jag kommer gå ut idag för det är -15 ute, alltså väldigt kallt. Jag kommer dock kanske gå till centrum och köpa en till julklapp.
Det är mening att bilden ska vara suddig, haha jag vet inte varför jag valde att ha den suddig, jag kan dock tycka att det är fint.
COPYRIGHT!

Kommentarer
Postat av: Jarina

Svar: Tack så mycket! :)

2012-12-09 @ 12:03:17
URL: http://jarinafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0