Bästa julklappen! <3

Hej!
Idag har jag haft en väldigt bra dag med min pappa och mina syskon. I morse gick jag upp vid halv nio och vid halv elva mötte jag upp dem. Idag har vi bara tagit det lugnt, kollat på film, spelat spel och sen öppnade vi julklappar. I julklapp av pappa fick jag biljett till fotbollsmatchen den 6/2 när Sverige möter Argentina på Friends arena. Jag kommer gå på matchen med pappa och min syster. Det ska bli så himla kul och jag längtar verkligen till dess. Absolut den bästa julklappen på länge :) Nu ska jag gör i ordning mig och gå och lägga mig. Ha det bra allihopa!


Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Åhhhh vad roligt ♥

2012-12-29 @ 01:35:01
URL: http://wiilow.blogg.se
Postat av: emma

Sv: Tack:)
Åh vad kul!!! Spelar också fotboll och skulle hemskt gärna se den matchen!

2012-12-29 @ 10:46:15
URL: http://photoandinspiration.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0