Dag 1 - Berätta om dig själv

Hejsan!
Förlåt för att jag inte bloggat tidigare men jag har inte haft tid. I förmiddags var jag på möte och sen var jag tvungen att göra läxor :/ Men här kommer i alla fall 30 dagars inlägget!
Jag heter Malin och jag är en 15 årig tjej som bor i Stockholm. På min fritid gillar jag att spela fotboll, fotografera och vara med kompisar. Jag bor i en villa med min mamma och syster, mina föräldrar har varit skilda sen jag var ungefär 1 år gammal.
Jag är en snäll person som bryr sig om andra. Jag är perfektionist när det gäller vissa saker, jag vill t.ex. alltid ha ordning på mina saker och mitt rum är alltid städat. Alltså tycker jag inte att det är tråkigt att städa, men jag hatar att städa efter andra. Vad kan jag mer säga? Jag hat - älskar godis, för det är så gott, men onyttigt, haha. Vet inte vad jag mer ska skriva, men mer lär ni få reda efter de här 30 dagarna! ;)
En bild på mig som jag tog för några dagar sedan :)

COPYRIGHT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0