Dag 2 - Staden där du bor

Hejsan!
Jag bor i Sveriges huvudstad Stockholm, och jag gillar att bo här. Jag bor inte mitt inne i Stockholm, men lite utanför vilket jag trivs med. Men jag gillar att åka in till stan ibland och shoppa och så vidare. I allmänhet kan jag väl inte så mycket om Stockholm, hehe. Brukar inte gå på museum och sånt, men jag har varit en hel del i stan. För er som kanske inte varit i Stockholm så är det en stad jag själv skulle åka till för det finns en massa saker att göra, speciellt på sommaren för då har man bland annat Gröna Lund. Det skulle vara intressant och veta vart ni bor så.
I vilken stad bor du i?
En bild jag tog i sommras på Gröna Lund :)

COPYRIGHT!

Kommentarer
Postat av: lovisa

Jag bor i Hörnefors det är ca 3 km söder om Umeå. :)

2012-02-06 @ 14:58:14
URL: http://www.westansfotoblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Hanna

I västervik, det är fint här på sommaren för vi har en fin skärgård :) <3

2012-02-07 @ 16:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0