Långt och härligt inlägg ♥

Hejsan!
Jag kan börja med att berätta om igår, för då var vi i stan och shoppade. Vi hittade en massa saker och jag köpte en stickad tröja från H&M, en ear cuff, en body splash från hollister och en mascara. En bild på det jag köpte kommer upp om någon dag! ;) När vi kom hem så åt vi middag, kollade på Gladiatorerna (sjukt roligt avsnitt, såg ni?). När det var slut kollade vi på filmerna Remeber me och Marley och jag, så idag har alla vi tre varit trötta, eller i alla fall jag. Efter frukost gick vi ut och tog en MASSA fina bilder som jag självklart kommer att visa er! Vid fyra tiden åkte vi in till centralen och jag sa hej då till dem. Jag kommer verkligen sakna dem, men på valborg hade jag tänkt att träffa Hanna och Emmie igen så det ska bli kul!
När jag kom hem var det full rulle för vi skulle få gäster eftersom min mamma fyller år i morgon. Vi åt först mat och sen blev det prinsesstårta. Dock kände jag inte riktigt smaken för jag har blivit väldigt förkyld och min hosta har kommit tillbaka så jag har väl egentligen mått sådär idag. Men lite beror nog på att jag sovit så lite de senaste nätterna så kroppen har inte hunnit återhämta sig, men jag ska gå och lägga mig tidigt ikväll. Gästerna gick för ungefär en timme sedan och nu ska jag packa för i morgon bitti ska jag ta tåget till pappa. Jag vet inte om jag hinner blogga i morgon, men gör några tidsinställda inlägg!

En bild som jag tog idag på mina underbara vänner Emmie och Hanna! ♥

COPYRIGHT!

Kommentarer
Postat av: Becka [fotoblogg]

sv: Åååh tack! :DD

2012-02-26 @ 23:47:17
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Postat av: gabriella

snygg bild

2012-03-03 @ 12:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0