Once upon a time...

Hej allihopa!
Idag har jag varit i skolan som vanligt, och idag var det fortfarande väldigt många sjuka i klassen. Jag har i alla fall klarat mig hyffsat, har haft ont i halsen, men det börjar gå över nu! :)
I morgon kommer jag vara på vinteridrottsdag från 08.30 till klockan 11.00 och sen slutar jag! Jag kommer vara ute hela tiden så det gäller att sätta på sig varma kläder eftersom det är så jäkla kallt ute!
Just nu kollar jag på en serie som heter Once upon a time på kanal 5, den är faktiskt riktigt bra så jag ska fortsätta kolla på den nu. Bloggar mer i morgon då det är freeedag! :D En bild på mig idag, har på mig min nys tröja från Hollister :)

COPYRIGHT!

Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Åhh du vackra människa!

2012-02-02 @ 22:54:50
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0