Bambi på hal is och hundvakt?

Hej allihopa!
Idag har det varit en bra dag i skolan och lektionerna har varit helt okej. Jag hade svenska och idrott på morgonen och det var ganska roligt för på svenskan skrev jag en berättelse och på idrotten spelade vi basket!
Sista lektionen så hade jag ett laborations prov på no som det gick ganska bra på! Eller det kändes som det i alla fall! :)
När jag skulle gå hem från skolan var det väldigt halt och isigt så jag ramlade, TVÅ gånger i samma backe! Fastän jag gick väldigt försiktigt. Jag gjorde som tur var inte illa mig, jag skrattade mest bara. Som tur var så var jag inte ensam, annars hade det varit lite pinsamt!
Jag tog bussen till centrum och mötte upp min syster som hade med sig hunden Bamse som vi ska passa hela helgen! Han är så söt och alltid glad! :)
Nu ska jag läsa lite och sen ikväll blir det fredags mys med familjen och min faster + hennes man, som kom igår. De ska nämligen vara här till söndag (tror jag)
Vi hörs senare!! :)
En bild som jag tog på Bamse alldeles nyss! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0