Beautiful

Hej allihopa!
Idag har det varit en bra dag i skolan, fastän den har varit lång! Det snöade hela dagen igår och hela dagen idag så nu är det väldigt vitt ute och det är så fint! Äntligen kom viteren kan man säga och nu får man hoppas att den stannar kvar ett litet tag så man hinner åka skridor! Min fotbollsträningen blev inställd idag pga av all snö, eftersom vi spelar utomhus året om. Men det gör inget för jag hade ändå inte kunnat komma för imorgon har jag prov, och jag MÅSTE plugga till det. Vi hör i morgon igen! :)
Följ gärna mig på instagram: @stefansdotter21, om du följer mig följer jag dig :)

COPYRIGHT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Åh va kul! Jag kollar på handboll nu! :) sj?

2012-01-23 @ 21:32:28
URL: http://thestoryofmysuccess.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag ska skriva mer men kan.inte hela tiden!

2012-01-26 @ 20:59:37
URL: http://angelicaochozzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0