I Thailand: Gott nytt år! :D

Hej allihopa, och gott nytt år!!
Igår var det en fantastisk nyårsafton! Vi åt god mat på hotellet och det var en massa uppträdanden osv. Jag lärde känna två tjejer som heter Hanna och Emmie, som jag var med. De har varsina bloggar som finns bland länkar, så ni kan ju kolla in dem!
Vid tolvslaget gick vi ner till stranden och släppte upp rislycktor. Det var väldigt fint och det var lycktor över hela himlen, sen var det en massa fyverkerier såklart! Jag har en massa bilder att visa er, som ni kommer att få se när jag kommer hem!
Just nu är klockan tio i tolv och jag har hitills bara hunnit äta frukost. Idag är det riktigt dåligt väder så vi ska bara ta det lungt eftersom det blev så sent igår. Passar på att blogga och sen ska jag läsa ut min bok (har bara 10 sidor kvar!) :)
Vi hörs senare!
Här är en bild på rislycktorna som folk släppte upp! :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Kan jag fa ditt nummer? :D

2012-01-01 @ 06:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0