Grattis till mig i efterskott!

Hejsan! :)
Igår kom jag hem vid fyra efter en lååång resa! Jag var väldigt trött så orkade aldrig blogga. När jag kommit hem åt vi tacos till middag och det var väldigt gott! Vi firade bara mig lite smått men små bakelser, men inga presenter för jag hade inte hunnit önska mig något. Fast nästa helg ska jag firas ordentligt!
Innan vi gick på flyget i Bangkok fick jag i alla fall presenter av mina små syskon! 5 nagellack av Gabriella och en plånbok av Angelica! Blev väldigt glad och tycker de var väldigt fina!
Igårkväll gick jag och la mig redan klockan nioför jag var så trött, se somnade jag bokstavligen på en gång! I morse vaknade jag vio nio och hade alltså sovit 12 timmar! :O Antar att jag var väldigt trött!
Idag ska jag bara ta det lungt och packa upp för i morgon börjar jag skolan igen!
Haqr inte hunnit lägga in bilderna på datorn än så det får bli en arkiv bild istället! ;) Längtar redan tillbaka, men väldigt skönt att vara hemma!
image description
COPYRIGHT!

Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Grattis i efterskott fina!

2012-01-10 @ 19:08:46
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0