I Thailand: Ännu en toppendag!

Hej allihopa!
Precis efter jag hade skrivit det tidigare inlägget så blev det finare väder, och efter ytterligare några timmar hade det blivit väldigt varmt och soligt. Jag badade i poolen med Hanna, Emmie, deras och mina syskon. Det var lite kallt så efter ett tag gick vi upp och spelade kort på deras hotellrum! Sen skulle de iväg på elefant ridning och då läste jag, solade och lyssnade på musik. När de kommit tillbaka badade vi igen!
Nu på kvällen åt vi jättegod mat på en restaurang och sen gick vi och kollade i affärer. Då köpte jag några saker som jag tyvärr inte kan säga, om de personerna skulle läsa det här! ;)
Vi hörs i morgon igen! :)
En bild från idag när jag solade på stranden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0