SOMMARLOV ♥

Hejsan!
Idag hade jag skolavslutning, vi kollade på några uppträdanden och sen fikade vi klassrummet där vi även fick våra terminsbetyg. Jag är faktiskt ganska nöjd över det jag fick för jag har höjt mig i flera ämnen. Vi gav även våra lärare några presenter som tack för den här terminen.
Det känns skönt att det äntligen är sommarlov, men det dåliga är jag inte kommer kunna träffa mina kompisar förrän vi åker till England och det är mer än en månad till dess :( Nu har jag några lediga dagar framför mig, men sen kommer jag jobba i tre veckor framåt. Det ska bli kul att få tjäna ihop lite pengar genom att göra något som verkar vara väldigt roligt, jag ska nämligen jobba på en brandstation. Nu ska jag äta lite innan jag ska iväg på studentmottagning, bilder från min syster student kommer lite senare. Ha det bra allihopa! :)
Det här var den sista dagen innan sommarlovet, lite som på bilden.

COPYRIGHT!

Trackback
RSS 2.0