"Tillbaka"

Hejsan!
Nu är jag "tillbaka", efter en dag uppehåll, hehe. Det var inte direkt något uppehåll, men anledningen varför jag inte bloggade igår var för att jag var hos mormor och gjorde läxor och sen åt min familj middag där så jag han helt enkelt inte. Det hände inget speciellt igår, var i skolan som vanligt och sen var jag hos mormor som sagt.
Idag har jag varit ganska trött hela dagen, och nu på efter middagen känner jag hur gärna jag vill sova. Fast det ska jag inte, får vänta tills ikväll. Jag är alltid helt slut på fredagar och måste gå och lägga i hyfsat för att orka gå på träningen jag har på lördagar klockan elva. Det händer inget speciellt ikväll, ska bara vara hemma och ta det lugnt. Ska bara fixa några grejer som jag iunte kommer ha tid med i morgon ;) En bild som jag tog för ett par veckor sedan, men glömt att visa!

COPYRIGHT!

Kommentarer
Postat av: Becka [fotoblogg]

sv: Taaack underbara du! :D

2012-03-09 @ 17:46:47
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Tack fina underbara Malin för dina rader, jag blir som du vet alltid glad!!



Vilken underbar bild och det var kul att du lade upp den.



Jo, det var allt lite läskigt.



Många kramar och trevlig helg!

2012-03-10 @ 02:02:20
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Stella » foto

grymt fin bild! :)

2012-03-10 @ 07:47:24
URL: http://stellaea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0