Härligt med helg eller hur?

Hej allesammans!
Jag berättade aldrig om gårdagens dag. Det finns inte dock så mycket att säga det var fredag och jag hade en riktigt bra och rolig dag i skolan. När jag kom hem hade jag en väldigt mysig fredagskväll med familjen då vi åt hemmagjorda pizzor och sen kollade vi på film.
Just nu kollar jag på X factor på tv4play eftersom jag valde att kolla på film igår istället. När jag har kollat klart på det och ätit frukost kommer jag göra läxor och plugga lite. Senare ikväll kommer jag och några vänner i klassen gå på bio tillsammans så det ska bli kul. Jag får se om jag hinner blogga mer idag, men annars kommer det ett tidsinställt inlägg! :)
COPYRIGHT!

Kommentarer
Postat av: w i l m a

Fin bild! :)

2012-11-10 @ 13:47:23
URL: http://wilmalinneas.webblogg.se
Postat av: Elin

Vad ser du för film?

2012-11-10 @ 15:16:01
URL: http://elinkristensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0