Stockholm

Hej allihopa!
Igår hade vi ett riktigt bra Halloween firande hos våra vänner. Vi åt riktigt god mat och vi hade väldigt roligt. Under kvällen spelade vi spel, pingis, var ute en liten stund och sen kollade vi lite på tv. Vi kom hem runt halv elva och sen tog det inte så lång tid innan vi alla sov, jag var så himla trött när jag kom hem så det var skönt att krypa ner under täcket. Nu ska jag och mina syskon åka tåg upp till Stockholm, jag lär komma hem runt fem tiden så jag får se om jag orkar blogga någonting då, annars lär det komma upp något inlägg nästa vecka. Hoppas ni har haft ett riktigt bra lov för det har jag haft! :)
COPYRIGHT!

Kommentarer
Postat av: Fatma

fin bild :)

2012-11-09 @ 09:51:27
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0