Första snön!

Hej allihopa!
I natt sov jag Inge bra alls och när jag vaknade i morse hade jag ont i halsen. Jag valde dock att gå till skolan trots att jag var väldigt trött och inte alls sugen på att gå. Jag klarade mig igenom dagen och sen när jag kom hem orkade jag inte göra så mycket. Jag kollade på tv och läste.
Ikväll kom första snön, vilket jag förvånade mig av. Det är fortfarande oktober och det kommer redan snö?! Snön kommer säkert dock ha smält bort i morgon, men ändå, jag hade gärna velat ha höst ett litet tag till. Det räcker med 3 månader vinter nu behöver det inte bli värre än förra året och vara snö i 5 månader. Ikväll började jag packa för i morgon tar jag tåget till Skåne med min pappa och mina små syskon. Jag ser verkligen i fram emot det och det ska bli sååååå skönt med lov. Det är så mycket i skolan just nu så jag behöver en liten paus fastän jag måste plugga lite under lovet. Nu ska jag sova, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0