Nu är jag tillbaka på riktigt!

Hej allihopa!
Nu bloggar jag via datorn för första gången på flera veckor! Tidigare har jag inte haft tid att blogga på datorn utan det har bara blivit en massa mobilinläggg med fula bilder. Nu ska jag dock visa er en massa bilder som jag har tagit de senaste veckorna. Eftersom jag har haft så mycket i skolan har jag inte haft så mycket tid till att fota heller, men jag har några bilder som jag har tagit nu på lovet i alla fall! Jag kan inte beskriva hur skönt det är att ha lov, även om jag gör lite läxor och så, känner jag att jag verkligen kan ta det lugnt och känner mig inte "tvingad" att plugga. Nu när jag har lite mer tid ska jag även försöka fixa en ny design till bloggen, den kommer dock inte bli så avancerad för jag är inte så jätteduktig på att göra designer/headers.
Det här är en bild som jag tog en frostig morgon för ett par dagar sedan!
COPYRIGHT!

Kommentarer
Postat av: Minnesblogg till Michael Jackson

Svar: jorå, lite trött, ska gå och se A walk to remember och sen sova :P

2012-10-30 @ 23:01:35
URL: http://www.popkungen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0