Skyller på skolan

Hejsan!
Förlåt för den dåliga uppdatering de senaste dagarna! Jag har så mycket i skolan att jag verkligen inte haft tid och har t.o.m glömt bort bloggen. Jag tänker inte skriva exakt vad jag gjort de senaste dagarna för det är inte varit intressant, men lite kort i alla fall. I tisdags var det en slapp dag i skolan med endast två lektioner och tre och en halv timmes hål då jag hela klassen åt lunch på Macdonalds. I går hade jag utvecklingssamtal (vilket gick bra) och sen gick jag i skolan till två tiden. När jag kom hem pluggade jag till so provet som jag hade idag. Jag har ännu ett prov i morgon som jag pluggade på tidigare idag. Mycket skola och plugg som ni kanske hör. Nu ska jag sova, godnatt! :)


Kommentarer
Postat av: william

mums:D

2012-10-19 @ 16:48:09
URL: http://canonguy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0