Veckans höjdpunkt!

Hej allihopa!
Just nu är jag i skolan och ska snart ha min sista lektion för dagen. Det har varit en slapp dag i skolan för i morse var vi på gymnasieinformation så jag har endast haft tre vanliga lektioner om jag inte räknar med spanskan då vi kollade på film. Idag har jag ingen träning, vilket ät lite skönt för jag har ganska mycket träningsverk och har en massa läxor att göra. Hela dagen kommer jag vara tvungen att göra läxor, men ikväll kommer jag i alla fall kolla på Grey's Anatomy! Absolut veckans höjdpunkt!


Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Hej gumman.
Jag vet, jag är ur dålig på att höra av mig återigen.
Men jag hoppas att du vet att jag inte glömmer bort dig iaf.

Den 24,25 eller 26 nov vad gör du då? Tänkte att vi kunde ses någon minut eller helst mer då jag ändå är i närheten av din hemtrakt :)

Kram

2012-11-08 @ 02:07:47
URL: http://wiilow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0