En match att minnas

Hejsan!
Just nu har jag två och en halv timmes håltimme så jag och min kompis är hemma hos henne nu.
Gårdagens match tycker jag var den bästa matchen den här säsongen. Vi mötte serieledarna så vi visste att det skulle bli en tuff match. Efter första halvlek ledde vi med 1-0 och jag tycker att vi hade matchen. I andra halvlek spelade vi också bra, men efter ett litet tag sköt en spelare från ganska långt avstånd precis över målvakten och in i mål. Vi hade flera chanser, både i stolpen och i ribban, men vi fick tyvärr inte in något mål så det blev 1-1. Vi var nöjda ändå, för vi fick ett poäng och vi hade spelat riktigt bra.
Det var en riktigt tuff match och efteråt var jag väldigt trött. När jag sedan skulle gå och lägga mig kunde jag verkligen inte somna. Jag var väldigt trött så jag vet inte riktigt varför, men det kan bero på att jag hade så ont i hela kroppen efter matchen och sen kände jag att jag började få ont i halsen. När klockan var runt ett somnade jag tillslut och sov i alla fall 6 timmar.
I morse när jag vaknade ville jag bara somna om, men jag orkade tillslut gå upp och ta mig till skolan. Jag är väldigt trött idag och har världens träningsvärk i benen, men jag får se hur jag gör ikväll med träningen. I vilket fall som helst måste jag dit för jag glömde min mobil i min lagkamrats väska.
Det här blev ett långt inlägg med jag behövde verkligen skriv av mig, vi hörs!
Bilden är tagen av min kompis som var där och kollade på.


Kommentarer
Postat av: fotoquie.blogg.se

Bra jobbat då ju :) SV: Tackar :) Aaa, ja med ;)

2012-09-06 @ 16:59:33
URL: http://fotoquie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0